Japp. Se you in the sky.....city.......
Vill bara sitta och kyssa dig hela kvällen. Snacka om lite hobbys jag har.
Borde sova tänker på dig ist
Sen jag mötte dig är jag ju mannen som har allt.
Jag vill hålla om dig.
O pussas
Skön morgon nästan perfekt bara du som fattades.
Du stör inte du förgyller på jobbet.
Haha en på jobbet såg oss spatsera igår o sa att du va det vackraste han sett. Håller med han.
<3
Ja vore ju illa att gå runt och se ut som en ängel.
Kommer leva på denna helg länge.
Saknar ditt leende.
Känner så med du är ett batteri, behöver inte sova.
Gillar allt med dig.
Större än tre ---> <3
Vill bara hångla med dig.
Är vid Arlanda C<3
Men min drömtjej är typ du
Ganska så exakt
Med dig blir en vardag speciell
Skoja skulle dö inombords utan dig känner jag ibland. Iaf nu när jag e nykär svettig ombord på ett tåg.
Du är inte tjock för 5 öre
Tycker du e fin
Gillar din humor nästan lika störd som min
Jag längtar efter dig som bara den.
Knappt att man kan ha på radion för alla låtar för en att längta efter dig.
Gör så (haffa hans lillebror) men då går du miste om världens bästa hunk.
Träffad av blixten?
-Nej
Haha brukar ju känna mig laddad bredvid dig så man vet ju aldrig haha
Vill sova med dig. Äta med dig. Skratta med dig o allt där till
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej